Text Stefan Sund Bild Robert Olsson
Provkörning av CF Moto CFORCE 600 2019
Publicerat av ATV & Terrängmagazinet V.I.P. Tisdag 21 maj 2019
Typ: 1Cyl, Vätskekyld, 4-takt
Volym cm³: 580
Borrning/slag mm: 91×89
Bränslesystem: EFI
Smörjning: –
Generator: –
Tändning: ECU
Uppg. effekt/varv: 41hk@–
Uppg. vrid/varv: 49Nm@5250
Transmission: Automatisk
Växellåda: Hög, låg, neutral, parkering och backväxel
Koppling: CVT
Hjuldrift: 2WD/4WD, diffspärr fram
Bromsar fram: Dubbla hydrauliska skivbromsar
Bromsar bak: Dubbla hydrauliska skivbromsar
Ram: Svetsad stål
Framvagn: Dubbla A-armar
Fjädringsväg fram mm: –
Bakfjädring: Dubbla A-armar
Fjädringsväg bak mm: —
Hjulbas mm: 1480
Sitthöjd mm: 570
Markfrigång mm: 300
LxBxH mm: 2290x1260x1400
Däck fram: 25×8-12
Däck bak: 25×10-12
Uppg. tjänstevik kg: 375
Tankvolym liter: –
Svängradie m: 4,86
Ljud tomg/3000rpm: 74dB/84dB
Att äga
Pris:75.900:- (+ 4.000:- T3B)
Färg: Blå, Orange
Generalagent: ATV Sweden, www.cfmoto.se
Registreringsform
Terräng / Traktor b
Utrustning
Servo: •
2wd / 4wd: – / •
Difflås: •
Start El / Manuell: • / –
Växellåda Aut./ Man: • / –
Insprutning: •
Dragkrok: •
Vinsch fram / bak: • / –
12V-uttag: •
Instrumentering Analog / Digital: – / •
Fälgar stål / alu: – / •
Skyddsbåge fram / bak: •/ •
Lastrack fram / bak: • / •
Hasplåt plast / alu: • / –
A-armsskydd fram / bak: • / •
Handskydd: •
Skärmbreddare: •
Förvaringsfack: •
Styr-/växellås / startspärr: • / –
Passagerare: •
Ryggstöd: •
Handtagsvärme: –
Lastflak: –
Säkerhetsbälte: –
Dörrar: –
Vindruta: –
Tak: –
Skyddsnät: –